Oral-B Professional Care 550 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care 550 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Rob den hoorn 18-03-2011

Slecht apparaat al binnen twee jaar gaat het mechanisme draaideel kapot. Mijn vorige Oral b (een goedkope) heeft het wel vier jaar volgehouden, Waarna de accu het begaf, vrij logisch. Ik ga op zoek naar een ander merk, want borstels zijn vrij prijzig.

Dhr Evers 27-03-2010

Sinds een jaar in bezit en nog steeds super tevreden. Het ding poetst snel en zéér grondig, met als gevolg een schoon en plak vrij resultaat!

De borsteltjes vind ik redelijk aan de prijs. Aan de andere kant: die pluminus 25 euro per jaar voor borsteltjes zijn natuurlijk een schijntje vergeleken bij de kosten van een tandartsverzekering en extra tandartsbezoek. Met deze borstel, krijg je díe gelukkig niet meer "voor je kiezen"!

VanNieuwpoort 22-01-2010

Was de vorige Oral-B helemaal zat, accu laadde niet goed meer op en dat al na 2 jaar gebruik! Stopte er mee tijdens het poetsen ondaks 24 uur opladen.

Op basis van de reviews hier een andere Oral-B uitgeprobeerd met een extra body ivm duo-gebruik erg handig.

Tot nu tevreden, prima prijs-kwaliteit verhouding. Handige batterij indicator en rijsetui is ook makkelijk. Over de levensduur van deze kan ik nog niets zeggen maar Oral-B geeft een jaar extra garantie bij online registratie (3 jr totaal) en dat geeft vertrouwen.

Moniquevsta 18-01-2010

Fijne tandenborstel! Geeft aan wanneer hij opgeladen moet worden en je hebt echt een schoner gevoel dan bij mijn oude tandenborstel.

Jehanhoekstra 14-01-2010

Aangezien ik vantevoren erg sceptisch was over het nuttige van een electrische tandenborstel. Sinds ik er een heb, wil ik niet meer terug naar een gewone hand-tandenborstel. Ik denk dat veel mensen niet door hebben hoe schoner en frisser je gebit aanvoelt na het gebruik van een electrische tandenborstel!

fiblootje 11-01-2010

Fijne tandenborstel. Jammer dat de batterij niet zo lang mee gaat.

Burggraaf 09-01-2010

wij zijn na de kerst met onze borstel begonnen op verzoek van onze paradontoloog en zijn nu al erg tevreden onze tanden en kiezen voelen gladder aan hebben al minder tandplak het is even wennen maar hij is toch wel gebruiks vriendelijk

19588591 06-01-2010

Ik gebruik al jaren de Oral-B tandenborstel naar volle tevredenheid. Hoe goed hij me beviel ontdekte ik pas op vakantie. Toen gebruikte ik een handtandenborstel. Ik moest veel langer poetsen en dan nog was de tandplak niet helemaal verdwenen. Ook mijn tandvlees bloedde weer, dat heb ik jaren niet meer gehad.
Het maakt echt verschil.

petra181 02-01-2010

Heel gemakkelijke no nonsense tandenborstel zonder piepjes of deuntjes.
lekker makkelijk poetsen. tot de trilling gaan poetsen en zelf niet na hoeven denken.
heerlijk.

MdenB 01-01-2010

een erg prettig apparaat om het gebit goed mee te kunnen reinigen. geeft aan wanneer er 2 minuten verstreken zijn.
goede rotatiensnelheid.

naamloos0705 28-12-2009

Hele fijne tandenborstel.
De indicatie voor de batterij is heel fijn. ik poetste altijd met een gewone tandenborstel, maar met een elektrische kom je er beter bij. Dus je poetst ook beter

BasvanZ 28-12-2009

Met deze tandenborstel kan ik ook goed achter mijn verstandskiezen en binnenkant van de voortanden komen. Met een gewone tandenborstel lukte dat niet goed.

Ook fijn dat het apparaat aangeeft wanneer je te hard duwt (je moet het apparaat zijn werk laten doen).

Daarnaast zit er een signaal op dat aangeeft wanneer je van vlak moet wisselen, zodat je niet te kort poetst.

Over de levensduur kan ik niets zeggen, maar gezien de ervaring van kennissen zit het wel snor! Het apparaat voelt in ieder geval degelijk aan, is eenvoudig te bedienen en ziet er netjes uit.

De eerste keer opladen duurt lang, maar na iedere poetsbeurt mag je 'm meteen weer op de oplader zetten en dan heb je er geen omkijken meer naar. De handleiding adviseert wel om de tandenborstel 2x per jaar helemaal te ontladen.

Mijn gebit voelt zonder enige inspanning na het poetsen erg schoon aan.

Jiswalda 26-12-2009

werkt prima. had eerst mijn twijfels met de timer, maar dat is eigenlijk heel prettig. je poetst toch langer dan je denkt. tanden voelen heerlijk schoon en glad na gebruik.

15.Ruud.15 26-12-2009

de oude is bijna 9 jaar oud, gebruikgemaakt van aanbieding, kunnen we er weer een jaar of tien tegen.
gewoon goed apparaat.

erniethepernie 25-12-2009

Eindelijk een goed werkende elektrische tandenborsteld, die doet wat hij belooft.
De timerfunctie is erg handig, en het levert een goed gepoetst gebit op.
De tandenborstel is relatief stil. De opzetborstels zijn erg goed.

wolter01 20-12-2009

de tandenborstel ligt goed in de handen als je aan het poetsen bent geef hij het duidelijk aan wanneer je an je volgende deel van je gebit toe bent en hij verslapt niet , poetst stevig dor .
Al met al een goed apperaat

willie1977 10-12-2009

ik ben erg tevreden en mijn tandarts ook.
poets dus goed. het voelt ook lekker fris na een poetsbeurt. voor mij geen gewone tandenborstel meer.

Henksmile 09-12-2009

Ik ben op zig dik tevreden over mijn oral-B product. Al vind ik de opzet-borsteltjes niet bepaald goedkoop te noemen. Als deze iets goedkoper zouden zijn zou ik ze absoluut vaker vervangen..
Goed poetsen doe je met een goede borstel.., maar op deze (prijs-)manier van Oral-B is het toch wel eens even bijten om het opzet borsteltje te vervangen.. Het "Handvat gedeelte" gaat al jaren mee.., en bijffffttt het maar doen.. :-) Klasse..!

franka1976 08-12-2009

Wij hebben zeer veel plezier van deze elektrische tandenborstel. Het is ook ontzettend makkelijk want je glijdt gewoon met de borstel langs je hele gebit en het borsteltje doet zijn werk.
Zo weet je ook zeker dat je je hele gebit goed en grondig schoonmaakt.
Het wordt niet voor niks door je tandarts aangeraden!

hubairke 08-12-2009

sinds ik deze tandenborstel gebruik heb ik geen last meer van tandvlees problemen en tandsteen is zo goed als niet meer aanwezig. De tandarts is bij mij binnen twee minuutjes klaar met de controle.